5.jpg

אמנת השירות - אגף בינוי ותחזוקה

אנו, עובדי בינוי ותחזוקה, בהיותנו אגף שמטרתו הענקת שירותים לאוכלוסיית האוניברסיטה, הצבנו לעצמנו דרישות בתחום איכות השירות לרבות דרישות התקן הבינלאומי .וזו התחייבויותינו לסוגי השירות, בכל אחת מיחידות המשנה של אגף התחזוקה.

עובדי אגף בינוי ותחזוקה מתחייבים:
לטפל בצורה מקצועית, מהירה, בכבוד ואדיבות, הגינות וסובלנות ללקוחותינו מקבלי השרות. לקוח אשר אינו שבע רצון מטיפול בעל התפקיד הנוגע לנושא, יפנה למנהל המחלקה הרלוונטי או לראש האגף. לאחר בדיקה, הלקוח יקבל מענה מהממונה בהתאם לנהלי האוניברסיטה.

מוקד בינוי ותחזוקה  ממונה לקבלת תקלות והודעות ולהעברתן לבעלי תפקידים בנושאים הרלוונטיים.
 
שעות פעילות המוקד:
בימים א'-ה' בין השעות 07:00-16:00 בטל' 04-8288000 פנימי 8000, החל משעה 16:00 ועד השעה  20:00 ההודעות עוברות אל מרכזיית האוניברסיטה בטלפון8240111 -04 טל' פנימי "0".
בתקלות חירום לאחר שעה 20:00 יש לפנות לשומר במגדל אשכול בקומה 4              
 בטל' 04-8240723  טל' פנימי 2723 , האחראי להעברת ההודעות לכונן הבכיר.
בימי ו', בערבי חג ובחופשות המרוכזות לעובדי הסגל המנהלי: בין השעות 07:00-13:00, ההודעות עוברות אל מרכזיית האוניברסיטה ו/או אל הכונן הבכיר בטלפון  04-8240340   טל' פנימי 2340.

תחומים מקצועיים של האגף והתחייבויותינו לשרות:
התחומים המקצועיים של האגף והתחייבויותינו  לשרות הם בניית מבנים חדשים , עבודות בניין, חשמל , תקשורת, ומערכות. בניית מבנים חדשים הכוללת  שיפוץ ושינויי יעוד מבנים וחדרים, עבודות בניין הכוללת בתוכה טיפול במבנים, כבישים ומדרכות, איטום מבנים, תקרות אקוסטיות,  צבע; חיפוי שטיחים; מסגרות; אלומיניום; וילונות; זגגות; פתיחת סתימות בצנרת.
עבודות חשמל הכוללות  טיפול במערכות להספקת מתח גבוה, מערכות חשמל במתח נמוך לכוח, לתאורה, מעליות, מערכות לגילוי אש ועשן, לגילוי פריצה. עבודות תקשורת, הכוללת מערכות הטלפונים והטלפקסים, תשתית תקשורת מחשבים, תקשורת סלולארית ואלחוטית.
עבודות מיזוג אוויר ומים הכוללת טיפול במערכות מיזוג אוויר מרכזי, מפוצל; מערכות חימום, הסקה, צנרת אספקת מים, מערכות לכיבוי אוטומטי, מי דלוחין ואחראים לקבלת דלק להסקה.

זמני תגובה לקריאות במוקד  
לקריאות למוקד התחזוקה לתיקון תקלות , אשר תגענה בשעות פעילות המוקד , נגיע למקום לאיתור התקלה, סיום העבודה לא יאוחר מ-3 ימי עבודה. קריאות אשר תגענה למוקד התחזוקה לאחר שעות פעילות המוקד, הקריאות תועברנה לכונן  בכיר אשר יחליט על אופן הטיפול בתקלה.
הודעות דחופות ביותר (SOS)       
הודעות אשר יתקבלו  במוקד בשעות הפעילות של המוקד ויוגדרו כדחופות ביותר (SOS)  נגיע למקום תוך 1 שעה לאיתור התקלה.

עבודות יזומות – דרישות לעבודות בינוי ותחזוקה

אנו מתחייבים לבצע עבודות תחזוקה (המאושרות מנהלתית ותקציבית) לשביעות רצון הלקוח, תוך תיאום, הקפדה על זמני ביצוע העבודה, ועדכון על כל עיכוב בהספקת השירות ללקוח.